Tvåbarnsmamman är här

Det var ett bra tag sedan sist. Livet har kommit imellan och mycket har förändrats. Jag är mamma till dom två finaste pojkarna, blivit med kattunge, villa och Volvo (×2).

Livet som tvåbarnsmamma är ingen dans på rosor, det ska jag inte sticka under stolen med. Sömnen är obefintlig vissa nätter, frustrationen på topp och det kan gå upptill en vecka mellan dushningarna. Men det är väl det som kallas livet?

Mellan varven vill jag bara skeppa iväg familjen till mormor, men det betyder inte att jag inte älskar dom mest av allt på denna jord. Såfort Elmer inte är hemma vill jag åka och hämta honom. Storskrotisen min, 2år i oktober. Helt ofattbart! Och Waldor är endast 5,5 vecka. Lillsparven!

Mitt liv är underbart & i full gång. Och detta är bara början! Vi får väl se om det hinns med att skriva här nån gång då och då när pojkarna sover.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0