Stugmys och 6% ström

Sitter i mamma och Lasses stuga nu. Joel skjutsade hit mig och pojkarna så han kan börja bila upp golvet i källaren. Varför undrar ni.. Golvvärme ska ju in! Kommer bli så himla bra, då det är rått och kallt - såsom det brukar kunna vara i en källare. Det är ju en fördel om tvätten torkar tycker ja!

Pojkarna sover vilket ni kanske förstod eftersom jag skriver. Mamma och Lasse dyker nog in närsomhelst, och då är det bra om storknulen är utvilad och pigg!

Vi blir nog kvar tillpå torsdag skulle jag tro, då Joel ska iväg och greja lite med bilen min imorgonkväll.

Ingen laddare och 6% ström.. ingen höjdare! Allrahelst när man är i stugan.

Lär väl lyckas ladda den lite senare så får se om jag knåpar ihop någonting mer matnyttigt åt er. Tills dess -

Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0