Passar på..

Nu sover dom igen, alla tre! Har jag fått in snitsen eller är det bara flyt?
Återstår att se..

Somsagt - ni må tycka att jag gnäller osvosvosv. Men självklart älskar jag min familj mer än någonting annat! ..tycker nog mest att det är lite småkul att skriva om sådant som andra kanske känner igen sig i fast dom inte törs säga det - eller har någon att prata med. Sedan är det ju alltid roligt om det retar någon!

Sedan jag kläckte ut sista pojken har min matlust varit lika med noll, vilket inte rimmar så bra med amning. Nu ska jag ju inte oroa mig eftersom han går upp typ 3-400gram i veckan. Han börjar bli så rund och go Lillsparven min.
Hur hittar man tillbaks till suget efter något att äta? Kom gärna med tips..

Min kära far då.. 60 åringen numera! Eftersom vi gått och blivit med kattunge och Joel är borta på spelning så kan jag inte gratta honom idag då man inte ska lämna kissen i mer än 5 timmar typ. Vilket är förståligt då hon egentligen är precis som mina söner - göra sina behov, busa, få mat & kärlek.

Nu tänkte jag kika vad netflix har att erbjuda i serieväg. Får se om jag har tid att skriva nått mer idag - är ju ensam hemma med tre vilddjur.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0