Lyckliga dagar

Efter en mycket givande dag ligger jag nu i sängen och kollar på när sambon spelar på plattan. 

Igår hade vi besök av mamma och Lasse som hjälpte till att lyfta ner och upp fönster så jag kom åt att slipa! Snart är sovrummet färdigt! Ska bli skönt att kunna slappna av på riktigt i ett rum vi har iallafall, sen går vi på nästa:-)
Och sambon ska på arbetsintervju om ett par veckor, jag kunde inte vara mer stolt!

En lycka har sköljts över mig idag, som en sten som tagits från mina axlar! Äntligen kan jag andas!

Imorgon ska jag kila bort till Emma för att äta och dricka gott tillsammans med ett par tjejor:-) 
Och resten av helgen ska spenderas åt målning! Vad roooligt!

I det stora hela är livet underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0