Mars 18, 2012


Dagarna går framåt och jag har faktiskt ett leende på läpparna.
Man formas av sin omgivning vare sig man vill det eller inte, och i slutändan så är det den du är.


Den här dagen har faktiskt varit helt meningslös, jag har inte gjort någon nytta mer än att ha duschat och ätit nudlar. Nu halvligger jag i sängen min och funderar på om pojkvännen tänkte dyka upp.
Morgondagen kommer spenderas i skolan och på sjukhuset. Tror bestämt att jag tänker åka till indal igen efter det.. Så man får lugn och ro. Förhoppningsvis får vi något att plugga, för det har kliat i mina fingrar ett bra tag nu!

Jag tror gott om människor, det är en del av mig, den jag är. Jag tror gott tills jag får bevisat för mig motsatsen. Det är en egenskap som jag är otroligt stolt över, trots att jag får mothugg och blir besviken - time to time.

Det känns otroligt bra när man väl har blivit tillfreds med tillvaron. Jag går i skolan, har en förstående pojkvän som alltid står vid min sida (inklusive dom gånger som han kanske egentligen inte borde), en familj som jag sätter framför allt och som jag höjer till skyarna så fort jag får chansen (familjen som aldrig bråkar eftersom det aldrig är nödvändigt). Jag har jobb över sommaren och fortsatt efteråt (kan det bli bättre?), vi har precis bokat en resa till Kroatien (som ska bli så härligt!).




Trackback
RSS 2.0