New changes


Vad har hänt?
Jag har varit till Södertälje på intervju och antagningsprov (riktigt roligt och spännande)!! Dock var det över 800 sökande, så jag tror inte så mycket på det. Iförrgår var jag med svärmor och finaste Maria till Ö-vik för att hejja på hjärtat och hans kamrater som var med i Svensktoppen nästa. Ryktet gick att om man bara skulle ha räknat publikrösterna så skulle dom ha vunnit och gått vidare till nästa delfinal. Men eftersom det fanns en jury med i spelet blev resultatet annorlunda. Men han som vann var riktigt bra!
Igår jobbade jag, 8-21 blev passet tillslut eftersom det krånglade för dom, och det är så mycket roligare att ställa upp när alla runtomkring blir tacksamma. Annars kan jag tycka att det alltsomoftast känns som att man inte har någonting för det (mer än att man får mer lön, men vad spelar det för roll om du hade planer innan som raseras).

När jag kom hem från jobbet idag var maten färdig och ett glas vin sattes i min hand. Jag älskar att ha just den sambon som jag har (för det mesta).. ;)
Imorgon blir det nog så att jag åker till Bosvedjan för att göra ett till antagningsprov, fast över internet. Eftersom min webkamera inte fungerar så måste jag till pappa och låna hans, + att vårat internet inte har börjat fungera än. Varför ska det alltid vara så när man beställer någonting, att det alltid är nått som fattas eller krånglar? Det ska ju bara fungera!!

På onsdag åker Joel iväg för att fiska massa röding till tjejen sin, och kommer inte hem förrns på söndag. Kommer vara så tomt utan honom:( Ingen som lagar gomat åt mig heller.. Därför har jag försökt att ta på mig så mycket jobb som möjligt så jag är sysselsatt:)

Det har varit saker i mitt liv på senaste som varit lite jobbiga, men dom börjar sakta men säkert falla på plats, och det är väll som min extrapappa säger, att han blir så glad varje gång han träffar mig nuförtiden för han ser att jag mår så mycket bättre än vad jag gjorde för 3-2 år sedan. Och det stämmer nog till fullo. Jag har landat, och funnit mig själv.

11,12 och 13:e Juni ville Ronja komma och bo hos sin faster, och det kan jag ju inte tacka nej till. Alltid mysigt med lite sällskap.

Nu inväntar jag Joel som varit en snabbis till Indal för att hämta sina arbetskläder, sen blir det gulligull hela kvällen lång!
Puss, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0