DAYDREAM


Tiderna förändras.

Har kännt mig fruktansvärt hängig idag, men slår vad om att det inte blir mer än så. Har vankat av och an i veckor nu utan att någonting har brutit ut. Men det kommer väl, när jag som minst behöver det, som med allt annat:)

Imorgon, onsdag, blir det heldag i skolan. Först sjukvård o omvårdnad och sen människan socialt och kulturellt. Hoppas på att jag känner mig någorlunda imorgonbitti.
Övermorgon, torsdag, ska jag umgås med min saknade vän. Laga mat, snacka skit. Ja, ni vet. Sånt som riktiga vänner gör. Sen tänkte jag försöka lura med na på kören! ;) Får se hur det uppdraget slutar!

Jag känner mig stark, och full av livsglädje, just nu är det dock inte det lättaste att leva upp till det fullt ut eftersom det ligger något virus inom mig och gror.

Idag fick Myran (Katara) kastreras. Hon har varit ganska loj om jag så säg. Men nu är hon uppe och trippar, äter och man ser en liten glimt av bus i hennes ögon. Man mår nästan lite dåligt när man ser hur besvärligt det är med en tratt kring halsen. Men den åker nog av en stund imorgon så hon får röra sig lite fritt ett tag.

Nej, nu ska jag borsta gaddarna, skicka ett godnatt sms till karln min, och slänga ikull mig i sängen. Som alltid slår jag nog på några bigbang avsnitt! love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0