Framtiden


Det är så svårt att veta vad som är rätt och fel ibland. Vad man borde göra.. Jag vet mycket väl att jag någonstans måste finna den hjälp jag behöver för att göra mitt liv lite lättare. Att jag måste försöka jobba på det, med mig själv alltså. Men det är inte bara jag som måste göra det. Och vi måste båda komma fram till hur mycket som är värt att offra, vilka önskningar som går att uppfylla. Och någonstans på vägen kommer säkert svaret dyka upp. Är det rätt så kommer det visa sig. Och blir allt bättre så är vi meningen. Och innerst inne hoppas jag på att det kommer bli så. Jag vet att vi försökt så otroligt många gånger, utan något lyckat resultat, bortsett från början. Vill man så kommer linan att löpa hela vägen ut, och innan vi vet ordet av kommer vi vara pensionärer sittandes i varsin grön manchesterfotölj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0