..föralltid


Du träffar tusentals människor som kanske inte lyckas beröra dig.
Också möter du någon som förändrar ditt liv.. föralltid.


- - -

Just nu känner jag mig tom, ensam och.. ja tom.
Jag hoppas att det här bara är bra, och att jag bara tycker det är jobbigt iochmed att jag är sjuk och att det här är någonting som jag lixom aldrig varit med om. Men jag får tro på dig, att det här inte behöver vara något konstigt, utan endast någonting bra. Jag vill alltid kunna tro på dig.
Jag vill kunna luta mig tillbaka ibland när jag inte orkar dra hela lasset (vilket förmodligen kan bli ganska ofta).. Jag vill ha någon som alltid finns där trots dåliga dagar - från båda hållen. Jag vill känna den där glädjen som du och jag har, när vi bara skrattar utan att egentligen veta vad det var som fick oss att börja. Jag vill ha någon att dela allting med, någon att berätta allt för, någon att känna allt med.

Jag vet inte om jag kommit fram till någonting speciellt, för det känns som att det har kommit nått emellan såfort det blivit en lucka. Men jag hoppas och önskar. Antar att jag inte vant mig vid tanken än.
Jag vet iallafall att det var längesedan jag kännt mig så trygg som jag gjorde i söndags kväll/natt. Det betydde otroligt mycket för mig.

Jag vill att vi ska kunna leva upp till ordet föralltid,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0