om det nu inte finns


Just nu är det en jobbig tid. En tid när absolut ingen förstår, inte ens jag själv.
När man gråtit 3 timmar konstant utan avbrott är man inte så kaxig längre. Iallafall inte jag.
När man mår dåligt har man alltid en metod som fungerar för att man ska bli på bättre humör igen. För mig är det antingen att småäta eller att prata med mamma. Om det nu inte finns.. det finns ingenting att småäta, det går inte att prata med mamma. Vad gör jag då? ..jag fortsätter gråta tills en annan människa dyker upp. Allt jag behövde var en stor kram och varma ord som sa att allt kommer ordna sig. Efter det, generande skratt och prat om livet. Jag trodde inte att det skulle kunna kännas så bra att få prata med honom. Jag trodde inte att det skulle kännas överhuvudtaget. Och det jag absolut inte trodde, det var att jag skulle kunna klara av att öppna upp mig för honom. Men det gjorde jag, och det kommer bli fortsättning följer på det. Han har alltid funnits i mitt liv, men jag har inte tänkt på det på det viset.
Allting är fel.
Hur ska jag bära mig åt?
Jag behöver en nystart och koppla av.

Jag blir arg på mig själv, men även på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0