IM GONNA MAKE IT


Allt skolarbete är klart och det känns riktigt surt, rent ut sagt!
Vad ska jag nu göra? ..nästan så jag vill ringa till Birgitta (finaste läraren) och fråga om det inte finns nått mer att göra:)
Också blev jag lite less när jag läste tidningen imorse. När jag läste dödsannonserna slog det mig att det är ju på lördag (!?) som vi ska till farmor på den årliga middagen för att sedan gå på gravarna. När jag var med Carro i tisdags blev jag medbjuden på en maskerad, vilket jag har splittrade känslor för. Men iallafall.. eftersom jag var tveksam till det hela, innan jag tillslut sa absolut (med en tveksam grimars, eftersom jag inte kände mig helt bekväm i utklädsel :P), så vet jag inte hur jag ska lägga upp det hela. Jag får så lov att ringa till pappa först, och sen vidare till min fina vän. Det ordnar sig:) it always does

Nu ska jag ladda ipoden och ta mig en liten promenix, eftersom det inte finns någonting annat att göra! Jag är en laaat människa, men det tar sig!
..önskar nästan att jag hade en hund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0