du är speciell


Vet inte vad jag ska säga, men det är tråkigt att det skulle sluta såhär.
trots fast jag förstår att det kan ha varit jobbigt och frustrerande, så tycker jag att det är tråkigt. Men vissa saker finns inte i min värld (dom kanske finns, men till en viss gräns och med måtta). Vissa saker accepterar jag inte, för det är inte nått sånt jag söker, nått sånt som jag vill ha. Det är inte någonting som jag vill vara en del av. Tyvärr.
Men just nu känns det som att jag har gjort det jag har kunnat. Sagt det jag tyckt och tänkt, och sen är det helt upp till dig. Mer kan/tänker jag inte göra. Jag orkar inte lägga min energi på den saken, det skulle vara alldeles för dumt. Och du gör precis som du vill med ditt liv, trots att jag inte förstår varför du gör vissa saker, .. men vi är alla olika.
Bra eller dåligt!? Både och.
Jag har mitt liv nu. Har börjat jobba, och som det ser ut nu orkar jag inte med mycket mer. Och även fast det är så, så vill jag att du ska veta, att det inte betyder att jag inte vill ha dig i mitt liv, för det vill jag.
Du är speciell, och jag tror att du vet att jag tycker det.
Du har gjort mycket för mig, fått mig att inse saker och ting, gjort så att jag uppskattar det lilla här i livet. Du har gjort mycket, och det är jag evigt tacksam för!:)

tillägnat J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0