almost lover



Dom senaste dagarna har jag inte gjort många knop. Humöret är inte på topp och jag har kännt mig allmänt krasslig och hängig. Jag hoppas verkligen att det är påväg att vända nu. OCH ett stort förlåt till alla som jag inte svarat till. Men somsagt, jag har bara haft dåliga dagar.. och det får man ha. Jag tror ingen riktigt förstår hur mycket jag ser fram emot morgondagen när jag ska få komma hem till varma Sundsvall och sova i min egen säng, med 3 täcken och 6 kuddar (och självklart en kotte).
Jag ska försöka lägga mig i tid ikväll, men kommer väll som vanligt inte kunna sova. Bara till att hålla tummarna till att jag får några timmars sömn så jag orkar köra 3-3½ timme. Gruvar mig redan.
En stor sak att se fram emot är att höra: Frida! Det är mat!
Det är otroligt skönt att bara bli serverad ibland, även fast jag tycker om att laga mat, allrahelst när man är två:)

Vad har jag gjort sen sist jag skrev?
Legat i sängen, försökt hitta bra låtar med känslor i, gråtit en skvätt, kollat på oth, lättat mitt hjärta på telefonen, spelat röj.. osv. Det jag vill komma fram till är att jag i stort sett bott i sängen. Ligger just nu i en lite egensydd dräkt. Otroligt skön och gul! moah! Sommarfint ska det va!

Nu ska jag springa ut i köket, blanda lite saft till middag.

Lifehouse - Storm
A Fine Frenzy - Almost Lover
Kate Voegle - Lift me up
Regina Spektor - Samson
Train - Hey, soul sister
Lenka - The show
Alphabeat - Fascination
Howie Day - Collide
Five for Fighting - Superman
Mando diao - How we walk
John Farnham - You're the voice
Bruce Springsteen - Dancing in the dark

Just nu ligger dom här högt uppe på min lista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0