soooon



Dagen till ära har jag tränat. Träningsvärken kommer nog imorn ska ni se. Har pluggat förfulla muggar, hunnit med att duscha 2 gånger, en innan jag tränade eftersom jag inte planerat att träna, och en efter såklart. Ligger i min säng med fötterna i vädret o är trött i fingrarna av allt skrivande. Ska ta mig en paus och laga till en riktigt god och fin middag:) Nu är det inte långt kvar tills jag beger mig mot min hemstad. Det ska bli skönt.

Igår mådde jag lite halvdåligt när jag insåg att det måste spöka här. Men det är väll saker man får leva med helt enkelt. Så länge jag får sova ifred så är jag nöjd.

Madde o jag försöker planera bus. Det ska nog bli bra tillslut!

Iallafall, anledningen till att jag tog mig för att skriva här just nu, det är för att jag tycker att det ska bli så otroligt härligt att få komma hem till helgen:) ..o träffas.

Gitarrlektionerna är halvt spikade. Looking forward to!

Nej! Återkommer kanske senare! :)
Pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0