Sista kvällen.



Gårdagen.. finns så otroligt mycket att säga om den, dock vet jag inte riktigt om det är någon större idé, men varför inte (som jag brukar säga).
Det började med att min bror kom o försökte hjälpa mig med mitt lilla problem på datorn, sen for jag iväg med min pärla för att hämta upp Caroline. Vi skulle tydligen på Mittuniversitetet o hämta Andrea och massa papper som skulle skrivas på. Jag avstod. När vi ska därifrån in mot stan igen säger min trognaste vän: -"Nu ska du bara följa mina instruktioner." Visst tänkte jag.. det visar sig alltså att jag ska ner till fisktorget fast på andra sidan, alltså där man inte får köra utan tillstånd. Dom springer ur bilen, och det var kaos där jag var. Jag snappade upp en bil o bet tag i baken för att sedan med nöd o näppe komma bort till kulturmagasinet. Vi hade tur att vi inte kolliderade med bussen. Sen blev det en tripp in på bolaget. Hem till mig för att hämta lite saker, iväg till Carro för att piffa till sig lite.
Det blev en romantisk middag för två på biteline. Väl där blev det en öl o en drink som skulle smaka blåbär. Missförstånd. Men helt ok ändå.
Efter mat i magen gick vi hem till oss igen. Drog på musik o peppade till tusen. En Erik kom förbi. 2-1-0 (Carro, Frida, Erik). Plocka poäng.
Först Svenssons,
sen Oscar,
sen Allstar,
Subway,
sen övernattning hos min beskyddare.

På Oscar stötte jag på 3 bögar som det klickade med ganska raskt. Han fick en puss o vi fortsatte att surra. Blev påflugen av en 33åring som inte förstod ett nej. Han skulle promt hålla på med mitt hår, o lägga det bakom öronen.. Försökte få tag på mister F eftersom han sa klart o tydligt att han var på Oscar (;)), men det visade sig att han var på Allstar, så då traskade jag dit. Väl där kommer jag inte ihåg mycket, mer än att jag kom in, slukade en öl, gick ut o träffade min beskyddare.

Men en sak är säkert, och det är att jag hade otroligt, sjukt trevligt. Och jag förstår fortfarande inte hur jag kan dricka så mycket..

öl, drink, cider, öl, grogg, fishermanshot, öl, cider, fischerman, captain morgan, öl, fisherman, öl.
Till saken hör att jag tror att allt gick så jävla snabbt.. Vi kan inte ha suttit speciellt länge på Svenssons, men det var där vi drack. Haha, jag tog ju nästan kaptenen i ett ända svep, bara därför att jag trodde jag hade hicka.

Somsagt, det är förmodligen bara den snabba versonen på kvällen.

Somnade kanske kring 4, i en otroligt skön säng. Hade ställt väckarn på halv8, sen bar det iväg till Sigtuna. Jag må säga att jag känner mig mer vilse än någonsin, men jag har hört att det är rätt gulligt:)
Var precis ut o gjorde mig lite saft när nån halvskriker bakom mig: -"HALLÅÅÅÅ!! Hur är läget?:D"

Jag kan bara säga somsåhär, det kommer bli U-N-D-E-R-B-A-R-T-!!!

Nu ska jag ut o mingla;)
En klok kvinna sa nyss till mig: Lova mig att leva livet? Du är ung, snygg o singel!!!
o det ska jag ta med mig ut nu! =D

Puss!!

Kommentarer
Postat av: Fischer

Jag lovar att jag klart och tydligt sa ALLSTAR! Varpå en viss person (nämner inga namn så kände dig inte utpekad frida ;) ) säger "men det är ju jag med!!!! notera jätteglad på rösten" ;P Helt jäkla episkt! :)

2010-01-31 @ 11:12:21
URL: http://www.moyo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0