pirrpirr.



jag och min nuvarande bambam har helt enkelt haft vår tid.
var inte många saker som stod rätt till där,
o han sa ganska klart o tydligt att jag ska vara glad jag lever!

och det var just vad jag blev, glad.
nu smids nya planer o sökandes efter en ny bambam.

det är väll lika bra att slå till,
när man ändå håller farten uppe menar jag!

- - -

men somsagt,
vi har haft våra duster och stunder,
icke att förglömma alla stunder tillsammans.
men det är så det är i ett förhållande,
det hanlar om att ge o ta, o jag tycker vi klarat det galant hittills:)

och man kan inte annat än att hoppas på det bästa,


..det är konstigt hur man kan hitta någon som allt klickar med.
hur lik man egentligen kan vara (!?)
det måste ju betyda någonting iallafall.

frågan är bara,
är man hellre lik nån istället för att vara olik?
what's the perfect match?

finns bara ett sätt att ta reda på, right?:)
let's do this!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0