mitt nya år.



gårdagen..
jenny o mattias kom o plockade upp mig för att sedan åka vidare
hem till mattelias. väl där var vi inte blyg med att öppna ölen.
jag mattias och hans granne äter en väldigt god o mysig middag.
när nått plötsligt händer..
grannen griper tag i mitt innerlår och nyper så hårt att jag skulle vela grina!
och under tiden när han gör det passar mattias på att utforska.
det blev mycket sång och musik och goda skratt.

tolvslaget kom det också, med typ 5 flaskor skumpa och raketer.
det hade kommit mer folk vid det laget.
vilka dom var kommer jag dock inte ihåg såhär dagen efter.

in igen för att värma sig.
jenny och mattias slocknar i sängen, och jag får för mig att jag vill gå en promenad.
jag får med mig en stycke kvast och daniel(!?)..
haha, vi halkade omkring ett bra tag där ute,
kvasten ville klättra upp på taket, och daniel ville lätta på sitt hjärta.
ett spännande litet äventyr var det iallafall..

väl tillbaka, går jag och klär av mig o lägger mig i sängen.
folk undrar vart jag tagit vägen..
daniel kommer in o pratar en skvätt,
och sen befaller jag honom att hämta vatten åt mig. 3 gånger.

man kan konstatera många saker efter denna kväll/natt..

jag har inte ring i muffen,
kvasten har tagit lumpen,
daniel har huvudvärk i en vecka (vilket var otroligt dumt!),
jenny däckar ganska snabbt,
frida och en främmande man tyckte om att hångla,
mattias är inte bäst på att tända raketer,
jag blev friad till (haha, via mms. jag har inte svarat än),
kattmaten kan ta slut fort,
hängselbyxorna på toaletten är det läskigaste jag sett på länge,
det är kallt att sova utan täcke,

men vad är väl en bal på slottet?

och katten jansson och husmusen är inte riktigt kloka.

om man går o lägger sig kring 5 o vaknar typ 4 timmar efter
och är både pigg och fortfarande full..
då kan man bara konstatera en sak.
livet har sina goda stunder!

nu är jag hemma och är taggad till tusen!
bara komma förbi ikväll;)


det nya året började bra och det finns redan saker man bör minnas.
..och saker man helst vill glömma..
what happens on new years eve, stays there!



det finns så otroligt mycket jag skulle vilja dela med mig av från natten,
men jag orkar helt enkelt inte skriva, plus att jag inte kommer ihåg
allt som jag vill dela med mig av.

men sammanfattningsvis, så fick förra året ett bra avslut,
och det nya ett kärt välkomnande.
nu är det bara att fortsätta i samma takt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0