kudden!



det ska börjas i tid! eller hur?

- - -

idag har jag gråtit mer än någonsin tror jag..
och inte för att jag varit ledsen, utan för att jag skratta så mycket!
började med att jag satt ensam hemma,
haha, och bara skrattade o grät för mig själv.
sen ringde jag o skrämde upp bror, sa att jag grät o ville han skulle komma.
mina bröder kom o vi garvade ihop.
sen blev det en tripp till birsta, köpte högtalare, brabra.
ska beställa ett headset nu, och lite kläder blir det nog också (a)..
det blev middag på blågul.
andreas: om du äter upp hela den där får du 1000 kronor.
jag: haha, klart!!!
.......jag orkade inte ens halva! haha.. DOOOH.
men det är smällar man får ta!

haha, berättade för andreas om ett minne jag hade sen vi var små.
lättlurad bror man har. helt klockrent!

jag hade varit upp på hans rum o bytt en kudde med honom.
tyckte väll förmodligen att hans var skönare än min.
andreas kommer hem.. och det blir ett jävla liv om hans kudde..
han klampar in på mitt rum argsint, tar upp en kudde o suckar..
till saken hör att han tog fel kudde. yes!

väl hemma kopplade jag inte talarna o dunkade på lite tills
jag skulle kila iväg på kören. larissa hade spelat in en skiva sen sist.
med tanke på mina problem så lät det bra.
det tycker iallafall fredrik. men vi var klart överrens om kråkan!

det blev ingen hämtning av bil idag. jag orkade inte,
plus att jag inte behöver det så jättemycket precis just nu.
det får bli imorn istället:)

den här dagen har varit helt underbar med andra ord.
nu ska jag ta mig en gubbsnus, sprätta en öl, ringa pappa,
kika om det finns nått på tvn, krypa ner under täcket
och surra vidare med mina älskvärda msnvänner.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0