föräldrar, bra o ha



haha, jag har iallafall klockrena föräldrar..
pappa kommer hem, först pratar han om hockey.
sen delfiner som tar självmord.
och sen tulpaner.
man får vara snabb i vändningarna här.

mamma skulle åka iväg imorse.
drog på bilen o skulle skrapa rutorna.
när hon ska in i bilen igen är den låst.
så hon var tvungen att åka in till stan för att hämta extranyckeln.
där stod bilen o gick i en timme.

haha, ja.. finns inte mycket o säga.
men dom är bra att ha!

nu inväntar jag mamma, upp till invalley..
och hämta min underbara bambam.
lillstackarn har varit alldeles ensam i ett mörkt garage.

ikväll kring 6-7 börjar min första lektion.
skrivlektion.
jag tror iallafall att jag har den bästa läraren,
och det är tur.
helt gratis.. eller gratis o gratis..
i utbyte ska jag rita hans tatuering ;P
vi får helt enkelt se hur det går!
(jag blir nog nöjd, frågan är om han blir det!?)

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0