brrr..


"I SAID BRR, IT'S COLD IN HERE,
IT MUST BE THE TORRES IN THE ATMOSPHERE!"


den filmen såg jag många gånger, må jag säga.


man kan inte vara med någon bara för att den andra vill..
så är det, hur dumt det än må kännas.
men det går inte.
ledsen.. :/


- - -

dagen har varit som den har varit.
bambam var inte på min sida, men det löste sig!

klockan är mycket och frida är fortfarande inte trött.
som alla kvällar/nätter innan.
men jag ska försöka sova snart iaf,
trots att jag vet att jag inte kan, för pigg. påtok för pigg!

imorgon blir det kanske en promenad med oskajj på morron.
om det inte är alltför kallt, för då vill jag inte! nono
sen hoppas jag på att få besök så jag kan få lite
hjälp med en sak på datorn. sen vill jag gärna åka
o shoppa lite saker.
jag är taggad!

det här är bara början.
början på någonting riktigt bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0