vecka 1.



Den första veckan har gått väldigt långsamt enligt mig, men vissa tycker den sprungit iväg. Hittills har vi väll inte gjort speciellt mycket i skolan, man försöker fortfarande lära känna alla o lära sig namnen. Svårt nog! Igår kväll var vi in till Stockholm. Spännande! Ja, det var det faktiskt för mig. Att memorera vägarna man gick osv. Vi tog en fika, umgicks, gick på bio och var hemma kring 1-tiden. Väl hemma var jag inte speciellt trött så slog på lite hur jag träffade din mamma. Idag sov jag till 10 ungefär. Otroligt skönt må jag säga. Klev upp, gjorde lite frukost, kikade in till Madde o Ylva för att sedan byta om o åka in mot huvudstaden igen. Idag var det shopping som gällde! Mina fötter värker. Jag tror ingen riktigt förstår hur långt vi måste gå för att komma till pendeltåget.. Iallafall, nu är jag hemma. Stannade i Sollentuna för att handla lite mat och, icke att förglömma, lördagsgodis!!
Nej, men alltsomallt så trivs jag nog här. Blev lite skrämd efter mattelektionen i fredags. Men ska få extra lektioner av Tommy;) oja. Nej, men jag menar, dynamiskt tryck, pascal, ampere, volym och mycket mycket mer som man egentligen aldrig ens hört talas om. Ännu mindre jobbat med. Men det löser sig nog.

Nästa helg ska jag ta mig en tripp hem. Träffa chefen o sen förmodligen hämta bilen. Så helgen efter det har tjejerna planerat att vi ska ut i den stora staden.
Jag vill självklart gå på Chaplins bar. Men det är bara för att vakten sa: "kom hit" till mig igår:) så vaaaaaarför inte, tänker man ju då. Nej, det blir nog massa ställen. Får se hur vi tar oss hem sen;)

Det är inte så många här, så vi ska nog mysa ner oss i soffan o slå på teven.. lär väll bli melodifestivalen misstänker jag. Men vad gör väll det:)

Internet här krånglar väldigt som ni kanske kan förstå. Men jag sitter ju inte speciellt mycket här, så det är väll skitsamma detmed:) Nu ska jag packa upp alla kläder, o sen ta en dusch! ..mitt bästa<3

Puss!
Håller tummarna för goof på måndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0