the day



En sak är säker, och det är att jag kommer ha träningsvärk imorgon. Men det ska det nog vara värt i slutändan. Tur att jag och Madde har mål iallafall;)

Dagen på skolan var annorlunda. Till att börja med var vi knappt halvklass när lektionen började. Dom flesta hade svårt att ta sig dit.
Insnöad, försening av buss/tåg, eller varför inte översvämning?
Jag slutade strax innan klockan 17, hinner knappt in på rummet så knackas det på dörren. Vi skulle iväg o träna! Jobbigt var det, men otroligt skönt.
Man får lixom annat att tänka på.
..sen var det lite tjaffs hit o dit, frida brusade upp, men allt löste sig bra.
Nu har jag precis ätit, det var full fart i köket vill jag lova. Kanske ska ta mig en öl jag med. Man somnar gott om inte annat.
En snus vore på sin plats nu,
bläddra igenom lite papper..
och förhoppningsvis somnar jag tidigt ikväll.

Fruktansvärt vad kallt det varit idag. På sista lektionen satt jag Ingela och Janne med ett element under bordet. Och oj, vad skönt det blev;) önskar jag hade ork i kroppen att släpa mig ner o basta, för det hade varit helt underbart just nu.
Men det är en dag imorgon också!



Visst blir man såhär glad i hela kroppen.. :)
Puss prupp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0