slut.



Ja, somsagt.. dag 1 är över nu. Det var lixom bara en samling där alla fick presentera sig, gick igenom lite mål med allt och gjorde nån övning. En sak är säkert, och det är att det är en salig blandning på människor, på gott o ont. Men det är bara bita ihop o inse att alla är olika.
Vi blev indelad i olika grupper, för det kommer tydligen bli ett o annat grupparbete. Det ska bli intressant o trevligt. Jag tror att det kommer bli kanon. Janne o Niklas verkar iallafall vara lätt att ha o göra med:) ..och jag skulle tydligen vara sekreterare;P

Finns inte så mycket mer att säga om dagen. Ska ut o kika kring 5, tror det skulle vara nått möte eller nått.. Har precis lagat min specialare! Pasta med skink-baconsås! Helt underbar vart den!

Nej, nu ska jag kika på lite saker på cursnet, sen är det nog tid att kila ut.

Puss!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0