keep it real



Nu är jag hemkommen efter en liten tripp. Det var både trevligt och skönt må jag säga. Dagen började med att jag var väldigt trött/slö. Men efter lite taggande från Ystad så började jag komma upp på fötter igen. Jag tog min lilla Meg, rullade ner till stationen, lämnade henne där och tog pendeln till Häggvik. God mat och otroligt gott sällskap, that's what saturday is all about! Väldigt många skratt blev det.
Väl hemma står kanske den största, och då menar jag största varelse jag sett.. (okej, men trodde ett tag att det var självaste skvadern iallafall) Men det visade sig bara vara en helt vanlig hare, dock mycket större än jag hade hoppats på, men som tur var så var den inte speciellt arg av sig. Jag skyndade att försöka slänga upp kameran, men den hann skutta iväg innan den var på plats.
Men nu är jag iallfall hemma, oskadd.
Ringde ett samtal, bara för att få höra en speciell röst, nu ska jag byta om till lite mer hemmavänliga kläder, knövla upp godispåsen och se om jag fått hem lite filmer, eller om det dykt upp nått annat nytt spännande på voddler.


Du gör mig glad, fortsätt med det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0