a silly dream



Inatt drömde jag lite av en hemsk dröm. När man verkligen inser att man har begått ett stort misstag. Jag och Måns (vi kallar honom för det) blev tillsammans, vi ville ha barn på en gång. Vips så hade vi två stycken, Edwin och Pewe. Varje morgon släppte jag av dom på dagis, och varje eftermiddag hämtade jag och Måns upp dom tillsammans. Vi hade någon med oss i baksätet, men kommer dock inte ihåg vem det var. Den ända vi ser är Edwin. Och eftersom vi inte såg Pewe så sket vi i att plocka upp Edwin också(!?) Jag blir arg och skriker, försöker få kontakt.. Vi åker alltså hem till vårat hus ute på landet utan våra barn. Utanför så var det som en loppmarknad. Jag stöter på "mamma" Anna-karin (hon har hjälpt mig genom mångt och mycket, och man blir så otroligt glad när man stöter på henne) och försöker förklara för henne att allt är ett misstag och att jag behöver hjälp att komma bort från Måns, eftersom han är en dålig man.
Och där vaknar jag.
Man kan ju somsagt bara hoppas att det var en dröm.


just a dream.. a stupid,silly dream.


Till helgen beger jag mig mot min hemstad Sundsvall:) Anländer kring 19 på fredagskvällen, så får se om det händer nått spännande redan då!

Nu: en dusch (wish you were here). Sen: matlagning o kanske lite städ.


Puss o örsnibbsgos!
:$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0