life


Ja, väldigt längesen sist, jag vet. Men tiden har inte riktigt räckt till, och ibland får man prioritera helt enkelt. Inte för att det har varit så i mitt fall, utan det är helt enkelt för att jag inte haft en tanke på att sitta vid datorn på otroligt länge. Men nu kände jag genast att jag var tvungen att skriva en klutt när en kär vän till mig skrev något vackert på msn:

"Ibland fattar jag inte att jag bara har kidnappat dig och låst in dig tills du blir tsm med mig ;P Du är nog fan den tjejen jag känner som har den bästa inställningen till livet och saker och ting."


- - -

Ikväll ska jag gå på bio, och imorgon ska södra få spö när det är paintball turnering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0