skubbaaa



Ja, vad ska man säga.. Vad trodde han? (flinar o skakar på huvudet).
det kommer mera,

Arbetsdagen var ganska glassig och skön. Lite taskigt när man står 10 meter upp och regnet börjar smattra på taket, men det är väll helt enkelt sånna saker som man får leva med. Efter jobbet svängde jag snabbt in på bolaget och handlade ett par påsar. Man vet somsagt aldrig när det kan komma till använding. Förhoppningsvis ikväll (för det har Viktor lovat mig) och imorgon eftersom Malin och jag ska busa! ;)
Det ser jag redan fram emot!

Har precis varit i duschen närmare en timme och skrubbat och skrubbat. Det är svårare än man tror att få bort all sot. Allra helst i ansiktet. Det sätter sig i porerna. Så nu känns det som om huden i ansiktet ska spricka snart, men det kanske också är sånt som man får leva med.
Fick med mig 3 filmer hem av Joel, får se om jag får någon tid över i helgen för att kika på dom, eftersom han rekommenderade dom varmt. Jag måste även ta mig tid att se Avatar (efter). Väldigt delade åsikter om den filmen har jag hört. Så det återstår bara att se vad jag själv tycker om den.

Nu ska jag slänga någonting i magen, byta kanal (eftersom det är snooker), hämta mobilen och försöka få någon kontakt med omvärlden.

Tjingeling på en stund!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0