this is it!


en lycklig flicka, det är vad jag är just nu:)
bara därför att jag är nöjd med livet.



idag har jag varit lite irriterad. men det får man vara!
fick besked om utbildningen, men kan tydligen inte kolla
utan PIN-koden som dom inte skickat hem till mig. hrmff..
hoppas det löser sig, tror dock inte jag kommit med eftersom
det är sökande från hela sverige, och vet inte hur många
dom tänkt plocka in. men förhoppningsvis så får jag min kod
så jag kan få ett svar iallafall. det är det värsta som finns,
och inte få något svar...
sen vart det massa shopping i birsta. hittade kanske världens
skönaste och snyggaste tröja som jag köpte bara därför att
den inte var speciellt dyr! maah! den kommer bli använd!
sen lite lunch, en sväng till bos eftersom pappa bjöd på fika.
han har gjort fudge idag. och jag vet inte hur jag ska kunna
förklara vad det är för er som inte vet. ni får helt enkelt bara
komma förbi och smaka. det bästa julgodiset som finns! näst
efter min knäck så klart. kommer ihåg att jag var så nöjd förra
året, och kom ganska snabbt fram till att jag föddes till att göra det.

var precis in till stan en sväng, nu sitter jag här. fryser om fötterna,
så ska leta reda på mystofflorna. potatisgratäng och kött blir det idag.
jag har inte haft matlust på flera veckor. förstår inte varför (!?).
men det är väl som mamma säger, man måste äta i alla fall..
ikväll skulle jag på promenad, men det var någon som blev sjuk:(
så det får helt enkelt bli imorgon istället, det är heeeelt bokat!

nej. nu ska tofflorna hittas, sen är det väll hockey som står på
schemat för tv-tittningen idag. och ja, det är väl så.. jag är modoit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0