kapsyl.



just nu i detta tillfälle sitter jag o suger på en öl:)
och det var längesen jag tyckte det var så otroligt gott.
påsen har stått ute på balkongen så dom är IS-kalla. kanoN!

ska få skjuts av mina kära bror om nån timme till södermalm.
där blir det till att klunka o skaka, sen ner mot staden!

har en känsla av att det kommer vara smockat överallt!
men det löser sig alltid;)


nu måste jag lägga fram lite kläder:D vet inte vad det blir,
men nått festligt kommer det nog att bli, ett som är säkert!
jo, fylla på busskortet måste också göras, om det inte blir
taxi hem då förståss! :P
nu är julen förbi, och man har fått massa pengar av farmor.
som det är meningen att jag ska spendera:D

puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0