julafton,



till en början var jag väldigt otaggad, må jag säga.
det blev lite mysfrukost, och sen lite kortspel innan
vi travade iväg till farmor. godmat o många skratt.
vi kunde inte bestämma om vi skulle se på kalle anka,
eller anna anka. det blev zappning tills jag sa ifrån och
tog befälet. jag var hungrig och ville ha mat!
farmor lättade upp stämningen genom att ta fram absolut flaskan.
haha. ja, vad ska man säga.

väl i bos, öppnades det julklappar. trisslott med vinst,
pengar och en bärbar dator:) och jag kan inte vara mer nöjd.
så otroligt nöjd jag är med den. nu när jag ska flytta så
vill jag ju gärna ha med mig en, så man kan uppdatera här
om vad som händer. tack så hemskt mycket, och som jag
förstod det så var det väll inte precis den billigaste heller:)

så ikväll när jag kryper ner i sängen tar jag med mig datorn,
o slår väll på voddler misstänker jag. för det fixade jag ju igår! :D
har fortfarande 3 invites kvar, så om nån vill ha, hojta till! :)

morgondagen ser jag fram emot!
ska bli otroligt skönt att komma ut, o träffa allt folk i sundsvall.
för jag misstänker att det inte är många som tänker stanna hemma.

och sen då..
va?
det känns helt underbart o börja plugga igen!
till en början, kemi, fysik och matematik.
dom 3 ämnena som jag hatar o är sämst på,
men det spelar absolut ingen som helst roll.. bara därför att,
jag får äntligen göra det jag älskar att göra.. plugga! :)

jag vill bara att det nya året kan starta så jag får börja på riktigt!
fick ju deltagarlistan för nån dag sen. och det känns spännande.
28 stycken, varav 10 är tjejer! :D det var otippat. fast man har ju hört
att det här året var det rekord i tjejer som sökt.
och det som är ännu roligare, det är att alla som kom med på utbildningen
kommer från helt olika ställen i sverige.
hade dock varit roligt o veta ålder på alla, men det kommer det med;)


vill bara tacka för en kanonavslutning på en helt vanlig julafton.
o tack alla som bombat en med sms, vet inte om jag svarat på alla! :)


- - -

och som sagt, 3 månader idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0