helt tom.


idag har det varit mycket prat i telefon. må jag säga!
det har ringt hela tiden! och mitt upp i allt så ringer dettan,
precis när pappa o jag ska byta pericing på mig. sammaträffande (!?)
jag gick ju och gjorde den tillsammans med henne! :D
iallafall, så kom vi fram till att vi saknade varandra, och jag
blev bjuden på lite julmys hos henne på söndag med annat folk.
det ska bli väldigt trevligt.
sen fick jag reda på idag att jag kom in på utbildningen. och jag
tror inte riktigt att jag har förstått det än. sökande från hela sverige..
men så är det, och ni kan tänka er vad jag blev helt till mig!
även om jag inte riktigt vet om det är rätt eller inte. men jag tackade ja.
och då blir det så att jag flyttar härifrån i början på nästa år:)
det är nervöst, pirrigt, men otroligt spännande.
jag känner att någonting måste hända, och då hände detta.
och om jag inte misstar mig så lär jag vara en tjej bland kanske 4.
om jag inte är helt ensam, men det visar sig.
men somsagt. vet fortfarande inte hur jag ska göra. men ska väl
ringa runt lite imorn och se om det finns boende och så.

ikväll blir det kör. efter det vet jag inte riktigt :)
i helgen är jag iallafall ensam hemma,
och imorn har markus bjudit in sig själv för att spela o hålla mig sällskap:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0