FÖR bra.


jag har det nog lite för bra tror jag!



idag har det varit gomat med hela tjocka släkten. grattis på däs.
innan det så gick jag på stan. det blev inhandlat mycket,
- men dock inte lika mycket jag hade hoppats på.
jag hann ju inge mer eftersom vi skulle äta.

morgondagen kommer bli mysig, det är jag säker på:)
för just nu känns det som att ingenting kan gå fel längre!


it feels like a dream!

eller som björn säger;
- im fucking living the dream!

och det är så sant som det kan bli.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åker, det låter trevligt :) Jag och pojkvännen ska till att börja med vara lite sociala och följa med min familj till några vänner och äta lite gott. Sen vet jag inte vad vi hittar på :)

2009-12-30 @ 22:39:02
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/
Postat av: Emma

haha. Okej* ska det stå istället för åker.. vet inte vad jag fick det ifrån .. börjar nog bli lite trött. :)

2009-12-30 @ 22:39:43
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0