another day


det blir väl bäst att jag skriver några rader här då.
eftersom det tjatas från ett visst håll!!! 8-)

dom senaste dagarna har varit underbara.
jag skickade precis iväg ett mail i hopp om att få
någonstans att bo, i väntan på någonting nytt, tillsammans.

ni anar inte hur otroligt nervös jag är, men jag vet..
att allt kommer bli perfekt! as long as we're together.

nu är det bara att vänta.


några julklappar har inte heller inhandlats än!
vad är det med mig. jag som brukar ha ALLT klart
i november. men det är sånt som händer.
tror familjen har överseende om dom bara får en träbit.
vet ju trots allt inte hur mycket pengar jag behöver
under flytten. i värsta fall får jag ringa till CSN. :)


tänk vad underbart bra man kan må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0