Jag bara undrar?


Jobbnatt.. Sitter o kikar omkring lite snabbt på bloggar o fejjan då det slår mig vad vissa människor suktar och kräver efter uppmärksamhet. Det kanske ligger i människans natur, vad vet jag!? Men varför skriva tex "jävla helvete", och sen inte kunna svara på vad det är som är ett jävla helvete om någon kommenterar och frågar.. Varför ens skriva någonting alls om man inte vill att folk ska veta? ..och då man förmodligen vet att åtminstone någon kommer skriva och fråga vad som hänt? Varför denna uppmärksamhetskrävande ansträngning att skriva ut det på Facebook? Vart kommer allt det här sluta?

Jag kanske gjort det själv mån gång, men kommer en följdfråga är jag inte sämre än att jag svarar på den.. Nog om detta!

Första natten är påbörjad och nedräkningen tills att jag får åka hem har börjat! Lite mindre än 8 timmar..

Besöket hos naprapaten ligger fortfarande och gror.. Jag har fortfarande träningsvärk och helt vanlig värk vad jag kan känna. Så det är fortfarande svårt att säga om det hjälpt mig. Oj, 3 fortfaranden..

Har haft främmande idag av svärmor o svärmormor(!?) kan man säga så? Hm.. Fika och lite grattande av Joel! Trevlans!

Godnatt followers, och ta vara på saker och ting som ni håller kär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0