En mening med allt


Nu ligger jag i sängen. Joel kommer nog inte hem förns om några timmar. Dom spelar in låtar som dom sedan ska skicka till Svensktoppen.
Idag har jag varit till Krister på ryggkliniken igen. Jag pratade med mamma innan och hon frågade om jag hade berättat om mina käkbesvär, och det hade jag inte, eftersom jag från början gick dit pågrund av min snea ländrygg m.m..
Så det var det första jag nämnde för honom och han vart riktigt intresserad. Käkproblem var ett intresse han hade ;-) höhö, skämtosido. han har tydligen själv problem och har opererat sig osv, så han blev fast på en gång och det slutade med att vi pratade hela min bokade tid. Han sa att han ville börja om och göra en helrenovering på mig, så mötet idag behövde jag inte betala för och fick istället en ny dubbeltid nästa vecka! Han ville även ha mina journaler från bettfys. och jag ringde sjukhuset och vart kopplad vidare två gånger varpå det sägs att någon skulle ringa upp mig. Har det ringt? Icke. Jag får ligga på dom imorgon. Just nu är jag glad, jag känner en gnutta hopp inför mina käkar och rygg. Jag berättade även att eftersom jag mer eller mindre gått med mina käkproblem sen jag var 15, har jag börjat tappa hoppet om att dom någonsin kommer kunna ge mig den hjälp/hjälpmedel som behövs. Varpå jag sa att jag nästan börjat fundera på akupunktur (lite mer som ett skämt än allvar! ..eller ca 50/50). Han sa då att akupunktur är jättejättebra för dom med käkproblematik. Ett poäng till mig!
Summa sumarum, jag är så glad att jag prickat så rätt på denna naprapat! Det finns en mening med allt, det är jag övertygad om!
Imorgon vankas jobb 8-12, sen förbi pappa en sväng, och om jag orkar åker jag till mamma i Indal och scannar in mina arbetsgivarintyg eftersom jag inte blev sams med skrivarn hos pappa!

Det var nog allt för den här gången, nu ska jag slå på The Middle och hoppas på att somna och att jag hamnat i djup dvala när Joel snubblar innanför dörren så jag slipper bli väckt.

Over and out ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0