Wöööjk


Slutar om en o en halvtimme.. Hyfsat slut! Det här med att jobba heldag är ingenting för mig! ..men nu är det en till helis imorn, sen får jag skylla mig själv om jag tar på mig sånna pass igen! Punkt! Tillpåköpet har jag ont i varenda lilla kroppsdel, varför bryter ingenting ut? Ont i vänster armhåla och i ögonen = tecken på att jag strax, närsom, blir sjuk.

Blandade känslor om dagen som varit.. Men det kanske blir bättre? Who knows!?

Var bakis igår, första gången på år och dar. Men var bara lite bubblig i magen, annars inget, så det kanske inte ens räknas som bakis? Vad vet jag.

På onsdag ska jag iallafall vara med mamma! Ringde och sa att jag saknade henne och då bokade hon in en dejt med mig! På torsdag kommer Ronja som ska bo hos oss en vecka!! Kommer bli så mysigt så!

Nä, jobbet kallar! Tjing:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0