What to do?


Har precis tryckt i mig en macka med trattkantarellstuvning på! ..och nu ligger jag och fryser i soffan, rastlös. Saknar min mamma, My best Friend! Har all tid i världen att gå ut på en promenad men det tar emot så himla mycket när jag fryser redan nu.. Har rensat lite kläder.. Svårt att rensa när jag inte har alla kläder på plats. Saknar min sambo, My soulmate and boyfriend!
Jag är så rastlös, men orkar inte göra nått!! Det är jobbigt när det är så..
Vill bara plugga!! Kan dom inte lägga ut informationen om utbildningen nån gång så jag får ansöka!?!?

Försöker komma på saker att göra här hemma.. Fortsätta rensa kläder? Jaja, snart.. Städa lite? Det kommer en morgondag också.. Skulle kunna fortsätta läsa men har inte riktigt den ron i kroppen nu.. Lika bra att göra det jag alltid gör när jag inte har nått att göra; äta och duscha (dock inte samtidigt! ..aldrig provat det iochförsig!?)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0