Tidig kväll ikväll


Nu ligger jag i sängen. Redan!? Tänker ni.. Ja, och det är riktigt skönt!
Idag har jag strosat omkring på stan med Julia och Josefine, så fint att träffa er och bara surra massa strunt! Välbehövligt! Planen var att Julia skulle färga håret på mig, men gav mig på den uppgiften själv nu ikväll. Hur det gick? Hm.. Det hade nog kunnat blive lite bättre, men jag är nöjd med tanke på att jag gjorde det själv. Hatten av åt dom som klarar av det!!! Förmodligen lättare om man har mindre hår, men nu är det som det är.
Jag har datorn i knäet och telefon i handen. Jag funderar själv på varför jag skriver från mobilen.. Men nu har jag nästan skrivit allt väsentligt.
Imorn ska jag träffa alla fina vikarier från Hammarvägen, middag på stekhuset! Fint skare va!

Ligger o tänker på brorsan o svägerskan som förhoppningsvis sitter på ett plan påväg hem! Hade varit massa strul för dom, flyget skulle gått kring 8 imorse, dom hittade nått fel på planet, lyfte ändå, flög 30 min o vände tillbaka, folk klev av, planet lyfte igen, flög 30 min och vände tillbaka igen. Så vad dom fick höra var att ett plan skulle komma 16.15, så jag hoppas dom sitter på det och att det inte är något fel på planet!!!!
Jag och mina negativa tankar i sånna här situationer! Hata hata bort bort! Eller som min lågstadielärare Annika alltid sa: det heter tycker mindre om!
Hon kanske har en poäng..

Nu har jag dragit på ett skitlinne på kudden (som förövrigt är rött) så kudden inte blir alldeles röd av håret mitt.

Fick en bra lön denna månad också, vilket jag inte trodde.. Var helt säker på att jag skulle ligga under 10, men shi fick jag, så fel man kan ha! Och inte gnäller jag över dä inte;) mer är gott!

Nu blir det lite the middle och mys med min sovkamrat, sista natten tillsammans för den här gången!

Puss och godnatt på er allesammans, och tack för att ni (du) kommenterar! Blir alltid lika glad! Ska försöka skärpa mig och skriva lite mer om mina tankar!

Tjoflöjt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0