So tired!!


Sitter ihopkurad under filten i soffan, påklädd och redo för att åka och jobba! Joel ligger fortfarande och sover, vi åker om en kvart..
Kortdag, 8-13! Så skönt eftersom jag känner mig som en slagen hjälte.. Käkarna is killing me! ..måste nog ta och höra av mig till sjukhuset iallafall om det fortsätter såhär..
Efter jobbet blir det en sväng till bosvedjan o pappa för att packa på mig lite mer kläder och andra saker! Tomt skare bli (..typ!)!

Undra när bror o svägerskan kommer hem, det har jag ju faktiskt ingen aning om! Imorn ska jag äntligen få träffa min fina vän Julia iallafall!! ..pirrar lite i magen min;)

Nä, nu ska jag klunka i mig lite nyponsoppa, borsta tänderna, skrika åt Joel och ta en snus!

Ha en bra dag!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0