Någonting konstigt


Spydde inatt på jobbet, aldrig roligt att må kymigt när man inte är hemma!
Har inte gjort speciellt mycket idag, vaknade kl 13 av mig själv så då var jag nog utvilad ändå. Inte fullt alla timmar man behöver, menmen. Sambon har också mått lite skumt, så det kanske var nått sånt vi dragit på oss, nått konstigt var det iallafall.
Är så tacksam för vissa arbetskamrater så jag vet knappt vad jag ska ta mig till!
Fick till spelet inatt iallafall efter 3 sidor på engelska fick jag svar på hur man skulle göra!
Skippade kören ikväll eftersom jag var osäker på om jag dragit på mig nått eller inte. Nu ligger jag i sängen o väntar på min andra hälft. Discovery you know.. Älskar honom ändå. Älskar honom för det.
Imorgon är jag ledig. Beroende på hur jag mår, så ska jag väll röja lite mer, och skura och lite sånt. På kvällen ska jag bjuda ut Joel på Dinos:) och sen gå hem och mysa!

Happygirl indeed


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0