Konstigare saker har faktiskt hänt

Är väll lite sjuk eller vad man ska säga.. Inget jobb alltså, kan knappt röra mig känns det som.. Kroppen är som en stubbe, typ.
Blåsig dag ute, tur jag håller mig inomhus då.

Klev upp strax efter att jag väckte killen min 07.47, och skrek; du måste åka nu! Han tittar på klockan, säger vafan, ringde inte andra larmet? rusar upp, slänger på sig kläderna, hinner tillochmed klappa mig på foten och säger, vi ses sen!
Saknar honom redan faktiskt.. Men han får väll åka iväg och jobba dåe...

Känner mig fortfarande lite tom, förvånad, besviken och utesluten. Försöker att inte tänka på det, och när jag inte gör det, eller väljer att inte bry mig, så känns faktiskt allt så mycket bättre.

Snart jul också, har köpt några julklappar, men inte allt.. Undra om det kommer finnas nån tid för det!? ..blir mindre julklappar nu iallafall, tur är väll det:)
Det är jobbigt att komma på nått man önskar sig, trots att det nog finns tonvis med saker jag behöver.. Orkar lixom inte gå igenom allt för att ta reda på vad som fattas..

Som ni kanske märker.. Ett helt onödigt inlägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0