Kaffe och tvättdags!


Efter en fin helg i Gussjön är man åter tillbaka till verkligheten. 
Redovisningsuppgiften skriver inte sig själv om jag så säg, men tror inte heller att det är jag som skriver den, iallafall inte idag. 
Vädret indikerar på att sommaren är här och ingen kunde varit gladare än jag. 

Nu ska jag slå på kaffebryggaren, slänga in en tvätt i maskin och kanske sätta på nått avsnitt av dh (jag som inte tittade när det gick på tvn). 
Det ända jag brusar upp över nu är att boxee boxen verkar ha lagt av:-( Hoppas mannen kan fixa!

Imorgon blir det show på tonhallen! Så alla som inte köpt biljett, do it!!
Det kommer nog bli en riktigt härlig kväll, så missa inte;-)

Och på onsdag kommer domen om lillpärlan får puttra på ett år till eller om hon gjort sitt o får gå i pension! Jag tycker inte om att besiktiga bilen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0