Ta sig tid och rensa schemat!


Idag har planen varit att bara vara ledig! (Vilket kan behövas ibland)!!
Fick förfrågan om o jobba natt, men då är det bara stå på sig! Största problemet är ju att man är för snäll.. Men nu måste jag börja tänka på hur jag mår! Ingenting är värt om man kör slut på sig själv bara för att vara andra till lags, när man inte får nått för det.
Idag kommer älsklingspullan hem en vecka! Som jag saknat henne!

Nu blir det en välbehövlig dusch eftersom jag inte orkade när jag kom hem från jobbet igårkväll! Sen ska jag väl se om kroppen tillåter lite röjning! Och efter det; lägga sig ner, kanske läsa? eller spela tv-spel?;)

..först, alltid en dusch! Hörs kanske senare mina vänner och ovänner!
Tjolahopp o hej!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0