LEGEND- wait for it -DARY


Det blev ingen promenad förut, istället blev det ett mördarpass med mamma! ..måste försöka börja med det typ en gång varje dag, såfort jag har tid iprincip. Träningsvärken kommer komma krypandes imorgon när jag vaknar, det kan jag lova er. Men någon gång måste man börja, och det är bara första veckan som är jobbig! Sen går det av bara farten. Det bästa med denhär träningen är att den är fruktansvärt jobbig (hur nu det egentligen kan vara bra?), det tar bara en halvtimme varje dag och då är stretching inräknat! Plus att det är bevisat att man blir mer och mer fit för varje vecka! ..har försökt ett flertal gånger nu dom sista månaderna, det har gått bra ett tag sen har det börjat dala och det har runnit ut i sanden. En bra sak är väll att jag fortfarande väger lika mycket som när jag sist vägde mig. Jag har alltså inte gått upp alla kilo igen. Nu har jag bestämt mig. Jag ska inte, får inte, kan inte sluta förrän jag nått mitt mål. Fortsätter jag i denhär takten så kommer jag vara så redo för sommaren! Åh, vad jag längtar! Jag kan garantera att den kommer bli såå mycket bättre än den förra! Pusspådet

Efter träningen blev det lite käk, varken mamma eller jag var så pepp på att äta, men lite blev det iallafall (desto hungigare nu).. Sen har jag pluggat lite, vi har myst ner oss framför tvn med jasminte och bara varit allmänt söta. Nu har jag sagt i 4 timmar att jag ska gå och lägga mig, för jag har varit riktigt trött idag, men nivet, ändåså sitter man här. Men sagt och gjort, nu ska jag slå på nått nytt avsnitt himym att somna till:)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0