How great can it get?


Julen är över och jag är så fruktansvärt nöjd!! Vad fick jag? Jo, som vanligt, pengar! Alltid bra att ha! Bakbok, boken femtio nyanser av honom, bakmaskin, mixer/matberedare, berlocker till mitt armband, 2 morgonrockar;), alla Harry Potter filmer, hudkräm, en fin ljusstake, muffinsformar, och det finaste av allt, en chokladfontän från hjärtat!! Varför? Därför att på vår första dejt för ca 3 år sedan ritade han en på ett papper (som jag förövrigt har kvar) och lovade att jag någon gång skulle få en riktig! Han kan vara romantisk om han vill! Jag älskar dig!

Nu ligger jag hemma i soffan, mår rätt dåligt överallt.. Hoppas det blir bättre imorn! ..nu ska jag fortsätta sova, så tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0