TIRED OF BEING SORRY


Vad ska man säga?
Trött på människor som säger en sak och gör en helt annan. Man pratar om hur man ska leva, hur man ska förhålla sig, och hur man ska bemöta andra. Men det går emot helt, när man gör tvärtom..
Jag är trött på att alltid bestämma, trött på att måsta ta beslut som faktiskt är livsavgörande (okey, inte livsavgörande, men det skulle kunna ha varit så). Jag är trött på att vilja ha någonting som jag vet att jag aldrig kommer få (inte inom den närmsta tiden). Jag är trött på att måsta känna efter hur allt känns, vad jag känner. Jag är trött på att det alltid, trots att jag inte gjort nått fel, vara den som ska säga förlåt. Jag är trött på sättet man påverkas av andra eftersom det verkligen är någonting som jag inte vill! Jag är trött på att jag inte har tid eller ork att lägga ner energi på sånt som ger mig någonting. Trött på att vara beroende av andra. Jag är trött på att man säger en sak, men menar en helt annan. Jag är trött på att försöka läsa av allt, försöka förstå mig på.
Jag är trött..


Varför kan inte allt vara precis som förut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0