sunshine!



Att jag ska måsta bli påmind om att skriva här.. skandal kan man tycka. Men jag har som på något litet vis annat för mig, fullt upp, nivet. Nu är jag inne på sista veckan här i Rosersberg innan det bär hem mot Sundsvall för praktik. Och ja, det ska bli sköönt! ..finns ingenting jag ser fram emot mer just nu, än att få sova i min egen säng!
Igår gick jag i skolan till 4, men solen sken fortfarande, så jag satte mig ute tillsammans med Madde och njöt. Vi gick ner till bryggan och la oss där, kikade på alla fåglar som spang, och svanarna som var förälskade. Då var livet underbart.
Idag har jag varit ledig (yes) så jag har legat i solen några timmar.. och det syns litegrann (framförallt fräknar), men det känns destomer. Nu finns det inte så mycket mer att göra än o packa, städa och plugga..
På fredag är det prov, och efter det ska jag åka raka vägen hem till Sundsvall. Ryktas om att jag ska ut och äta (!?).. och sen på kvällen vill såklart Markus skaka rumpa med mig! ..vi får se hur det blir med allt, och hur mycket jag orkar helt enkelt.. men det blir nog så att jag spenderar helgen i Indal iallafall.. man vet ju aldrig vem man stöter på där! tihi.

Nu ska jag smörja in mig med lite tigerbalsam,
kika på litemer småstadsliv och bara slappna av för en stund. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0