7 kilo.. borta!



oj vad duktig jag är!!

idag har jag målat. lite olika saker.. målade på några barn.
det var roligt.

snart ska jag börja tillaga piroger,
och jag tror att det kommer bli alldeles förträffligt gott!

imorn blir det stan iallafall,
mer shopping!


det är mycket som kommer tillbaks nu,
bra och dåliga saker faktiskt.
men konstigt nog, är jag såå lycklig.

jo, det sägs ju att man går upp i vikt såhär strax efter jul,
men jag kan säga att det är tvärtom här.
och jag förstår inte hur?
jag har ätit o druckit mer än vanligt.
för några månader sen var jag uppe på 73 (puh)..
och jag har lovat mig själv att aldrig, aldrig komma upp dit..
när jag klev upp på vågen nyss.. så var det 7 kilo mindre..
aldrig vägt såhär lite förutom när jag växte det såklart.
men det känns otroligt bra, och man blir som en helt ny människa!
bättre självförtroende och mindre kläder =P
kan livet bli bättre än såhär?
nu är det bara att fortsätta i samma takt.
mer möjligheter..

nej, nu ska jag kila iväg och göra iordning degen till pirogerna
för den ska stå i kylen en timma!:)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Neha

Oj det var inte dåligt:D

2010-01-19 @ 02:13:12
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Neha

Hehe ojdå.

Allt bra med dig såhär på nattkvisten?

2010-01-19 @ 04:06:25
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0