lite mer



Min och Maddes plan igår var att panta. Men teknikerna måste ha gömt undan alla påsar! Vi sa till varandra, att om påsarna stod kvar efter att dom åkt, så kunde vi lika gärna panta dom! Men dumt. 4 hela sopsäckar. Det hade blivit en liten slant trots allt.
Haha, men istället fick vi skramla ihop det dom hade missat!
Kvällen igår spenderade jag med att dricka vin och minnas.
..och det kändes faktiskt rätt skönt. speciellt eftersom det handlade om oss.

rummet är stökigt,
frida är lat,
och det är lördag.

Jag hade tänkt kolla klart på Wallander,
sen förhoppningsvis kila ner o träna lite grann.
Idag/Ikväll.. Får se vad som händer,
har ju fått en inbjudan till Ingela. Frågan är dock,
kommer jag hitta dit? Haha. Det löser sig.

Jag tänker på dig lite mer nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0