SING ALONG COME ALONG



En vecka fullsmäckad med måsten! :)

Drar in på skolan i tid imorgon så jag hinner fixa lite papper och dittan o dattan. Sen är det full fart igen! Hoppas-hoppas att vi får reda på APL platserna imorn! Skulle vara kung om jag o Carro fick vara på samma! ;) Under kvällen imorn får jag förhoppningsvis plugga!
Sen är det torsdag, som betyder kör. Häärligt att sjunga av sig!
Fredagen innebär heldag i skolan, sen vore det mysigt och åka till stugan och slappa lite!

Mina tankar just nu snurrar kring en iphone. Ett bra erbjudande är ett bra erbjudande!

Sen börjar nästan vecka. APL. Spännande? Nja. Vill nog mest få det överstökat så jag är klar med hela utbildningen!!!!! ååh, vad mys!! Längta så:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0